4.04.2017 г.

              
              Измина доста време от дългата зима, в която се чудех с какво още мога да съм по-полезна за здравето на детенцето и семейството ми. Забърквайки първият си сапун нямах представа, че един ден Сапунът ще се превърне в начин на живот и ще изпълва ежедневието ми.
              Да, това хоби освен че е полезно, то е  и завладяващо, дори води до пристрастяване . Гледайки безброй клипчета и четейки в чужди сайтове за домашните сапуни и домашната козметика (вървят ръка за ръка), помечтах да имам достъп до всички тези продукти (или поне част от тях). Тогава информацията на български беше доста оскъдна, а съставки на пазара – почти нямаше.
              Случиха се някои промени в живота ми (за добро) и с подкрепата на моя съпруг  и семейството ми реших да си отворим онлайн магазин за съставки за домашен сапун и козметика.
Първоначалната ми идея за сапунджийство се промени. Няма как да предлагам различни съставки за приготвянето на домашен сапун или друг вид козметика, ако не знам и не видя как действат, как се променят, на какво да се обърне внимание и под. А и любопитството е огромно и неустоимо. Затова в сапунджийството ми навлязоха и изкуствените аромати или не толкова естествени оцветители и др. Въпреки това несравнимо по-добри крайни резултати от тези, които се намират на рафтовете по магазините. А що се касае „химията“ – всичко е химия. Въпросът е каква? Мога да дам за пример емулгаторът BTMS, който не е натурален продукт. Но в правилна комбинация с масло от бабасумасло от кафебадемово масло и розова вода прави такъв кондиционер за коса, който слага в малкия си джоб най-добрите марки.
             За съжаление вече не ми остава свободно време, което да отделя тук за блога. Дори не съм публикувала и всичките рецепти, които съм изпробвала. Но в магазинчето ни www.domashensapun.com съм поместила и продължавам да добавям също много полезна информация с безплатни рецептистатии, дори и е-книжка. Всеки който желае, може да надникне там и да чете на спокойствие без да се налага да купува. Можете да харесате и фейсбук страницата ни: Домашен сапун и козметика за забавни и полезни клипчета, снимки. А ако имате въпроси, не се притеснявайте да се свържете с мен! С удоволствие ще помогна с каквото мога. :)))

До сапунене, 
Меги




Няма коментари:

Публикуване на коментар